Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2012

Η NINA D μιλάει αποκλειστικά στο rareandmore!



"Aυτό που χρειάζεται ο κόσμος δεν είναι μουσική που τον φέρνει αντιμέτωπο με την άσχημη πραγματικότητα αλλά που του επιτρέπει να ξεφύγει από αυτήν..."
H Nina D σε σύντομο χρονικό διάστημα έχει καταφέρει να αγαπηθεί μέσα από τα τραγούδια της και να κερδίσει τη δική της ξεχωριστή θέση στην ελληνική δισκογραφία και κατ' επέκταση στις καρδιές μας! Η νέα καλλιτέχνης μας μίλησε για όλα, για την συμμετοχή της στο digital cd single του DJ X ONE τη γνώμη της για την ελληνική δισκογραφία και άλλα πολλά που θα ανακαλύψετε στη συνέχεια!!!

ΣΕ ΤΙ ΦΑΣΗ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ?

Μόλις τελείωσα την εξεταστική μου στο πανεπιστήμιο και θα έλεγα ότι βρίσκομαι σε μία περίοδο ηρεμίας από άποψη διαβάσματος , αλλά όσον αφορά τα επαγγελματικά είμαστε επί ποδός για προετοιμασίες για live κι εμφανίσεις για παρουσίαση των τραγουδιών του CD.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΟΥ ΒΗΜΑ DIGITAL CD SINGLE ME ΤΙΤΛΟ .ΜΙΛΗΣΕ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ.

Θεωρώ ότι είναι μια πάρα πολύ καλή δουλειά και χαίρομαι που συμμετέχω κι εγώ σε αυτό. Είναι η πρώτη μου δισκογραφική δουλειά. Ήταν πολύ όμορφη εμπειρία το να μπω στο studio να ηχογραφήσω, να γνωρίσω τα υπόλοιπα παιδιά και να συνεργαστώ με τον Αργύρη και την Νικολέτα Περάκη . Όλο αυτό είναι κάτι πρωτόγνωρο για μένα αλλά χαίρομαι πολύ που το ζω.


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΣΤΕ ΓΕΝΙΚΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΟΥ;

Μου αρέσει να ασχολούμαι με νέα είδη και στυλ μουσικής τα οποία δεν έχω ξανατραγουδήσει (όπως π.χ το NEVER TOGETHER που είναι ένα πολύ ρυθμικό και δυνατό κομμάτι και το CALL ME,μια αισθησιακή Μπαλάντα ) , αρκεί το αποτέλεσμα να είναι καλό , δηλαδή να μπορώ να το αποδώσω σωστά και να μην πειραματιστώ μόνο επειδή αρέσει σε εμένα.



Ο ΑΡΓΥΡΗΣ ΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ -DJ X ONE - ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΔΥΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ SINGLE.ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΠΕΙΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΤΙ ΕΙΔΕ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΕ;

Δεν γνωριζόμασταν καθόλου με τον Αργύρη ,μέσο ενός κοινού γνωστού, μας έφερε στην συνεργασία αυτή ,με άκουσε κι αρχικά μου εμπιστεύθηκε το Never Together . Ήταν δική του απόφαση κι επιλογή το δεύτερο κομμάτι και χάρηκα πάρα πολύ που τραγούδησα και τα 2.Είναι αξιόλογος καλλιτέχνης και έχει δώσει πολύ καλά στοιχεία στην ελληνική δισκογραφία δουλεύοντας με τα μεγαλύτερα ονόματα.
Aυτό που χρειάζεται ο κόσμος δεν είναι μουσική που τον φέρνει αντιμέτωπο με την άσχημη πραγματικότητα αλλά που του επιτρέπει να ξεφύγει από αυτήν
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ Η ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ <ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ> ;
Αυτό το ένοιωσα με το Never Together .

Γενικότερα, δεν έχω ξανασυνεργαστεί με συνθέτες ούτε με στιχουργούς επαγγελματικά και δισκογραφικά , όπως ήδη σας έχω αναφέρει . Με το που άκουσα το Never Together είπα <αυτό σίγουρα θα γίνει επιτυχία> , όχι επειδή το τραγουδάω εγώ αλλά επειδή το συγκεκριμένο κομμάτι είναι τέλειο , πρωτότυπο κι έχει μία μελωδία που αμέσως σου μένει και αρχίζεις να το σιγοτραγουδάς . Έχει ''κάτι'' .

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΩΣ ΠΡΟΕΚΥΧΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ
Από μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου να τραγουδάει και να χορεύει, όμως ποτέ σαν έφηβη δεν ήταν στους στόχους μου να εργαστώ πάνω σ' αυτό. Όλα έγιναν πολύ τυχαία... Δούλευα ένα καλοκαίρι σαν barwoman σε ένα club. Η υπεύθυνη δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένη με τη δουλειά μου όμως με είχε ακούσει να τραγουδάω. Έτσι μου πρότεινε μια μέρα να αφήσω το πόστο μου και να τραγουδήσω live στο κοινό. Της άρεσα και αυτό συνεχίστηκε και για πολλά βράδια ακόμη. Στην αρχή το έκανα για πλάκα όμως μετά είδα πως σοβαρεύουν τα πράγματα και είπα "αυτό θα κάνεις στη ζωή σου!".
ΦΙΛΙΑ,ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΡΙΕΡΑ...ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙΣ ;

Καριέρα , έρωτας και φιλία . Αυτή είναι η άποψή μου για την ηλικία που έχω .
ΑΝ ΣΟΥ ΔΙΝΟΤΑΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ;

Θα άλλαζα λίγο την παιδεία και τη νοοτροπία των ελληνικών μουσικών δεδομένων , όχι ως προς τα είδη της μουσικής . Για εμένα όλες οι μουσικές είναι αξιόλογες , αφού δίνουν τη δυνατότητα στους ανθρώπους να εκφράζονται . Η μουσική είναι μία . Η μουσική θα έπρεπε να αποτελεί βάση του εκπαιδευτικού συστήματος . Θα άλλαζα σίγουρα τους δασκάλους της μουσικής στα σχολεία .Ειδικότερα , θα προωθούσα μια μουσική και καλλιτεχνική αξιοκρατία και κριτική επιλογή , ώστε καριέρα να κάνουν όσοι πραγματικά το αξίζουν και όχι όσοι θέλουν μόνο να γίνουν ''κάποιοι'' κι επειδή τυχαίνει να έχουν 10 γνωστούς να ανέρχονται σε αστέρια .



ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ , ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΚΛΙΚΕΣ Η ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ;

Φυσικά ,οι δημόσιες σχέσεις παίζουν μεγάλο ρόλο . Όμως , δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τελικός κριτής είναι ο κόσμος και ότι όσο καλοστημένες κλίκες κι αν υπάρχουν , αν ο κόσμος δεν αγαπήσει τη δουλειά σου και τα τραγούδια σου δεν γίνεται τίποτα .
ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΕΝΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ;

Σαφώς . Πλέον είναι το κύριο μέσον επικοινωνίας .
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΜΙΛΗΣΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΣΧΕΔΙΑ
Τον τελευταίο καιρό βρίσκομαι συνέχεια μαζί με τον Αργύρη studio ηχογραφώντας νέα τραγούδια, έτσι ώστε να κάνουμε το επόμενο βήμα και προετοιμαζόμαστε χορογραφικά για το clip NEVER TOGETHER Παράλληλα πραγματοποιώ live σε ολόκληρη την Ελλάδα σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους καλλιτέχνες του cd single .Στις 3 Μάιου 2012 θα βρίσκομαι στην Μουσική σκηνή VITAMINA στο Γκάζι ,να γίνουμε μια μεγάλη παρέα και να τραγουδήσουμε αγαπημένα τραγούδια από Adele,Άννα Bίσση,Ιmany,Lykke Li κ.ο.κ.

Ας απολαύσουμε το πρώτο digital single της Nina D , και πραγματικά εύχομαι να κατακτήσει τις καρδιές σας , μιας και είναι σίγουρα μια μπαλάντα που έχει πολλά να δώσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου